Rinkodaros vaizdo įrašai yra viena iš galingiausių šiuolaikinių priemonių, padedančių išsiskirti įvairialypiame interneto pasaulyje. Ypač dėl to, kad „Facebook” ir „Instagram” tinkluose vaizdo įrašų organinis pasiekiamumas yra daug didesnis nei nuotraukų. Tačiau, žinoma, rinkodaros vaizdo įrašai skirti ne tik socialinei žiniasklaidai. Tai taip pat labai geras būdas pristatyti save naujiems B2B partneriams. Rinkodaros vaizdo įrašai taip pat sėkmingai naudojami įdarbinant darbuotojus, kad būsimasis darbuotojas sužinotų apie įmonę ir jos vertybes. Priklausomai nuo naudojimo paskirties, filmuojamuose vaizdo įrašuose taip pat skirsite skirtingą dėmesį ir dalykus, kuriuos turėtumėte pabrėžti. „Vdisain” esame nufilmavę daug rinkodaros vaizdo įrašų įmonėms. Dėl to turime ilgametę patirtį šioje srityje ir tiksliai žinome, koks turi būti vaizdo įrašas ir į ką reikia sutelkti dėmesį. Ar taip pat norite turėti įspūdingą ir gražų rinkodaros vaizdo įrašą? Susisiekite su mumis ir mes rasime sprendimą!
Socialinei žiniasklaidai ir svetainei filmuojamo rinkodaros vaizdo įrašo tikslas paprastai yra pristatyti įmonę privačiam klientui. Tačiau rekomenduojame dar labiau susiaurinti tikslinę grupę ir nustatyti konkretų amžiaus, lyties, vietos intervalą, į kurį būtų galima nukreipti žinutę. Rinkodaros vaizdo įraše taip pat galima atsižvelgti į kliento statusą, t. y. ar asmuo vis dar svarsto ir galvoja apie pirkimą, ar jau priėmė sprendimą, ar jau įsigijo. Vienas vaizdo įrašas nepadarys įtakos visoms šioms klientų nuostatoms, todėl, pradėjus kurti rinkodaros vaizdo įrašus, pravartu sukurti kelis skirtingo pobūdžio vaizdo įrašus. Rinkodaros vaizdo įrašai, skirti socialinei žiniasklaidai ir interneto svetainėms bei privatiems asmenims, taip pat gali būti humoristiniai ir parodyti įmonę netikėtu kampu. Svarbu padaryti įspūdį (būsimam) klientui ir palikti neišdildomą įspūdį. viduva.ee
Apsilankėme Viduvos poilsio namuose ir nufilmavome puikų pristatomąjį filmuką apie jų poilsio namus. Sukūrėme jiems svetainę ir užsakymų sistemą.
B2B, arba verslas verslui, rinkodaros vaizdo įrašais siekiama parodyti įmonės, kaip potencialios partnerės ar net investicijos, patikimumą. Pavyzdžiui, tai galėtų būti Estijos konferencijų salė, kuri konferencijų organizatoriams pristato savo paslaugas ir galimybes. Tuo pat metu didėja rinkodaros vaizdo įrašų poreikis didelėms gamybos įmonėms, kurios turi reklamuotis tarptautiniu mastu kaip eksporto šaltinis. Kadangi Estija yra mažytė didžiuosiuose gamybos kraštovaizdžiuose, vaizdo įrašas, kitaip nei nuotraukos, leidžia susidaryti gerą vaizdą, kokia galinga yra technika ir kaip atliekamas darbas. Rinkodaros vaizdo įrašų kūrimas dideliems klientams taip pat reikalauja tam tikrų šios srities žinių. Prieš filmuodami vaizdo įrašą visada išsiaiškiname, kokie yra įmonės tikslai ir kuo ji nori išsiskirti. Todėl žinome, kaip sukurti rinkodaros vaizdo įrašą, kuris būtų naudingas kitoms įmonėms ir, žvelgiant plačiau, atneštų joms daugiau klientų ir pajamų.
LGT
tai sparčiai auganti metalo įmonė, kuriai reikėjo skaitmeninio veido atnaujinimo. LGT atsiuntė mums padorų vaizdo įrašą ir nuotraukas, kuriose gerai apžvelgiamos jų mašinos ir galimybės. Suprojektavome svetainę, kuri aiškiai išskirtų juos iš konkurentų, ir sukūrėme daugiakalbę svetainę „WordPress” platformoje.
Estijos įmonės vis dažniau naudoja rinkodaros vaizdo įrašus įdarbinimo rinkodaros tikslais. Tikslas – supažindinti potencialius kandidatus į darbą su būsimos darbo vietos aplinka ir žmonėmis. Įdarbinimo vaizdo įraše paprastai rodomi vadovai, kalbantys apie didelius įmonės tikslus, ir eiliniai darbuotojai, pristatantys vidaus klimatą ir liaupsinantys darbo sąlygas. Pažvelgęs į ją, kandidatas turi jaustis laukiamas ir tikėti, kad čia ras puikią darbo aplinką. Rinkodaros vaizdo įrašai, skirti įdarbinimui, Estijoje naudojami neilgai, tačiau jie jau įrodė, kad yra puiki priemonė žmogiškųjų išteklių vadovams. Jei taip pat manote, kad jūsų įmonei reikia šiek tiek paskatinti įdarbinimą, susisiekite su mumis ir mes padėsime jums sukurti vaizdo įrašą.
„Estlander” sukūrėme nuostabų vaizdo įrašą apie jų atnaujintą nekilnojamąjį turtą, suprojektavome ir sukūrėme naują ir respektabilią svetainę bei optimizavome ją „Google” paieškos sistemai.
Rinkodaros vaizdo įraše tiesiogiai perteikiama įmonės esmė ir nuotaika. Jame galima atspindėti įvykius, darbo aplinką ir joje dirbančius paprastus žmones. Norint sukurti sėkmingą vaizdo įrašą, svarbu žinoti savo tikslą ir tikslinę auditoriją. Visa kita jau pasirūpinome „Vdisain”. Rezultatas – aukštos kokybės rinkodaros vaizdo įrašas, atitinkantis jūsų poreikius ir pritraukiantis daugiau klientų bei pardavimų.