SEO, arba optimizavimas paieškos sistemoms

SEO arba svetainės optimizavimas paieškos sistemoms

Optimizavimas paieškos sistemoms gali padėti svetainei patekti į pirmuosius paieškos sistemos rezultatus ir padidinti lankytojų srautą. Optimizavimas paieškos sistemoms daugiausia susijęs su tuo, kad jūsų svetainė būtų suprantama „Google”, nes tai yra populiariausia paieškos sistema. 

„Google” reitinguoja paieškos rezultatus pagal ieškomą raktažodį, rezultatų aktualumą ir patikimumą, todėl didinant svetainės matomumą svarbu atkreipti dėmesį į šiuos veiksnius.

Kaip optimizuoti svetainę paieškos sistemoms?

Optimizuodami svetainę paieškos sistemoms, turite sutelkti dėmesį į konkrečius veiksnius, kuriais siekiama padidinti svetainės patikimumą ir svarbą paieškos sistemoms. Kadangi paieškos sistemos veikia pagal nuolat tobulinamus ir sudėtingus algoritmus, optimizavimas yra daug laiko reikalaujantis procesas, kuriam reikia skirti nuolatinį dėmesį .

Nepaisant to, paieškos sistemos dirba su įvairiais gerai žinomais elementais, kuriuos optimizavus galima sąmoningai padidinti svetainės patikimumą ir atitinkamai jos reitingą paieškos rezultatuose.

Optimizuota svetainė yra patogi naudotojui, ją lengva rasti ir suprasti, todėl ji taip pat naudinga jūsų verslo tikslams pasiekti.

Atliktas darbas:

Sudarėme žemėlapį Suncole 12 raktažodžių, kuriuos žmonės naudoja ieškodami jų paslaugų „Google”. Sukūrėme turinį pagal atitinkamus raktažodžius ir optimizavome puslapį pagal šiuos raktažodžius. Tada išoriškai sukūrėme tinklaraščio įrašus ir nuorodas, kad padidintume domeno sunco.ee autoritetą. Todėl per tris mėnesius šešis iš dvylikos raktažodžių pasiekėme „Google” paieškos rezultatų viršuje.

Paieškos sistemų optimizavimą arba SEO galima suskirstyti į dvi pagrindines sritis.

Vidinis SEO

Puslapio SEO – tai veiksniai, kuriuos tiesiogiai patiria svetainės lankytojas. Pavyzdžiui, puslapio SEO apima svetainės įkrovimo greitį, kuris, viena vertus, yra patogus naudotojui, kita vertus, turi įtakos svetainės patikimumui „Google” akyse. Optimizuojant paieškos sistemas daugiausia dėmesio skiriama puslapio SEO veiksniams, tokiems kaip metaduomenys, vaizdai, antraštės, turinys ir vaizdo įrašų optimizavimas konkretiems raktažodžiams.

Norint atlikti puslapio SEO optimizavimą, labai svarbu turinį kurti pagal konkrečius svarbius raktažodžius, todėl optimizavimas paieškos sistemoms prasideda nuo išsamios raktažodžių analizės. Be to, paieškos optimizavimas reiškia, kad reikia struktūrizuoti pagrindinį puslapį, žymėti ir kategorizuoti pavadinimus. Kuriant turinį pagal atitinkamus raktinius žodžius ir struktūrizuojant svetainę taip pat padidėja svetainės autoritetas ir svarba „Google”.

Ne puslapio SEO

Nepuslapio SEO dažniausiai susijęs su išorinėmis nuorodomis, kai svetainės autoritetas didinamas per nuorodas kitose svetainėse. Pavyzdžiui, išorines nuorodas galima kurti kaip kviestinius įrašus tinklaraščiuose, socialinėje žiniasklaidoje ir teminiuose reklaminiuose straipsniuose. Kuo daugiau nuorodų iš kokybiškų svetainių, nukreipiančių srautą į jūsų verslo svetainę, tuo patikimesnė bus jūsų svetainė.

Tačiau reikėtų atkreipti dėmesį į išorinių nuorodų ir svetainių, į kurias jos dedamos, kokybę. Kai į prastos kokybės svetainę, kuria nepasitiki „Google” ar paieškos sistemos, pridedami užsienio vertimai, sumažėja svetainės patikimumas. Todėl patartina išorines nuorodas įtraukti atsižvelgiant į jų kokybę, o ne kiekybę.

Atliktas darbas:

Mes padarėme MyFinance.ee SEO analizę, nustatėme 20 raktažodžių. Sukūrėme turinio tekstus pagal raktinius žodžius, optimizavome puslapį pagal šiuos raktinius žodžius ir padidinome domeno autoritetą naudodami išorines nuorodas. Dėl to 12 iš 20 raktažodžių pateko į pirmąjį puslapį, o 9 raktažodžiai – į pirmąjį trejetuką!

Užsisakykite optimizavimą paieškos sistemoms iš „vDesign

Svetainės optimizavimas paieškos sistemoms nebūtinai turi būti sudėtingas ir sunkus, nes SEO paslaugas galima patogiai užsakyti. vDesign . „vDisain” turi ilgametę patirtį tiek kurti interneto svetaines ir optimizavimo, teikdama paslaugas daugiau nei 300 įvairių įmonių, iš kurių ” Bercman Technology” buvo didžiausias klientas, Scarab ir Hiieko . Visų atliktų darbų apžvalgą galima rasti „vDesign” svetainėje. svetainė .

Jei norite padidinti savo įmonės svetainės matomumą ir lankytojų skaičių, kreipkitės. asmeninis pasiūlymas optimizuoti jūsų svetainę paieškos sistemoms.