Grafikos dizaineris – tai asmuo, kuris padeda sukurti klientui reikalingą vizualinį identitetą. Grafinis dizainas mus supa visur – nesvarbu, ar tai būtų logotipas, animacija, ar, pasak vienos interneto agentūros, svetainės dizainas. Geras grafikos dizaineris sugebės sukurti jūsų verslui tinkamą vaizdinę medžiagą, atitinkančią jūsų prekės ženklo vertybes ir pageidavimus. Jis dirba ieškodamas ir kurdamas logotipus, šriftus ir vaizdus. Svetainė arba programėlė yra įmonės vizitinė kortelė, todėl dizaineris pasirūpina, kad ji atrodytų kuo geriau ir sudarytų puikų pirmąjį įspūdį. Norite sukurti tinkamą prekės ženklo įvaizdį ir savo verslui? Vdisign dirba apdovanojimus pelnę dizaineriai, susisiekite su mumis ir pradėkite!
Atliktas darbas. Northnavia NorthNavnia. Senasis identitetas nebuvo tinkamas tikslinei auditorijai, o e. parduotuvės konversijos rodiklis buvo žemas. Sukūrėme visiškai naują identitetą, kuris būtų patrauklus tikslinei auditorijai, ir tuo pagrindu galėjome sukurti labai lengvai konvertuojančią el. parduotuvę.
Kokių įgūdžių reikia grafikos dizaineriui? Pagrindiniai įgūdžiai – meninis jautrumas ir tam tikros kompozicijos bei spalvų teorijos žinios. Kad galėtumėte vizualiai žaisti su žodžiais ir raidėmis, turite išmanyti tipografiją. Daugelis įmonių jau turi savo prekės ženklo spalvas ir logotipus. Grafikos dizaineris žino, kaip jomis naudotis ir jų neviršyti. Naudingos UX dizaino žinios, kad galėtumėte sukurti puslapį / skirtuką, kuris būtų ne tik gražus, bet ir patogus bei suprantamas. Kurdami svetaines ir programėles taip pat turite išmanyti CSS ir HTML. Nors ne visi dizainai turi ar turi atrodyti vienodai, vis tiek būtina sekti naujausias tendencijas ir būti pasirengus jas įgyvendinti, jei klientas mano, kad tai būtina.
Openrate žiniatinklio dizainas. Kliento netenkino senosios svetainės dizainas (žr. toliau).
Kiekvienas prekės ženklas turi savo identitetą. Jei tapatybė dar tik kuriama, grafikos dizaineris gali popieriuje arba kompiuterio ekrane pateikti vaizdinius, kurie geriausiai perteikia tą tapatybę. Ar tai būtų logotipas, ar tinkamai parinktos spalvos, ar šriftas. Jei prekės ženklas jau turi savo prekės ženklo knygą, t. y. anksčiau sukurtą vizualinį identitetą, grafikos dizaineris galės jį panaudoti ir toliau plėtoti. Tokiu būdu kuriami svetainės, programėlės ar programinės įrangos dizainai, atitinkantys įmonės ar prekės ženklo vertybes ir savybes.
Bet ne tik. Grafikos dizaineriai gali turėti visus šiuos techninius įgūdžius ir žinias, tačiau jiems reikia ir kitų „minkštesnių” savybių. Pavyzdžiui, sunku dirbti šioje srityje, jei nemokate dirbti su skirtingais žmonėmis. Grafinis dizainas paprastai turi didesnį tikslą, kurio siekia keli žmonės. Norint pasiekti šį tikslą, būtina mokėti bendrauti su žiniatinklio kūrėjais, klientais ir, pavyzdžiui, rinkodaros vadybininkais. Negalite būti grafikos dizaineriu, jei neturite kūrybinio mąstymo ir gebėjimo vizualiai papasakoti prekės ženklo istoriją. Kad apskritai galėtumėte vykdyti projektą, taip pat turite mokėti žiūrėti į laikrodį ir datą, kitaip tariant, planuoti savo laiką.
Grafikos dizaineriai geba įsiklausyti į verslo atstovus, įžvelgti jų vertybes ir perkelti jas į popierių ar kompiuterio ekraną. Jis sukuria arba toliau plėtoja įmonei ar prekės ženklui tinkamą vizualinį identitetą. Taip sukuriamas dizainas, kuris yra puiki prekės ženklo vizitinė kortelė. Grafikos dizaineris yra bendradarbiaujantis įmonės partneris, randantis bendrą kalbą su programinės įrangos kūrėju ir nebijantis išbandyti naujų dalykų. Taip sukuriamas dizainas, kuris kalba klientui ir skatina jį grįžti į svetainę ar programėlę.
Logotipas, prekės ženklo kūrimas, vizualinis identitetas, produktų ir pakuočių dizainas, žiniatinklio dizainas, iliustracijos, baneriai, brošiūros, vizitinės kortelės ir kt.
Grafikos dizainerio valandinis įkainis paprastai yra 50-60 eurų už valandą. Aukštesnio lygio grafikos dizainerio valandinis įkainis taip pat gali būti apie 100 eurų.