Padedame įmonėms parengti savo mobiliosios programėlės projektą. Užduosime klausimus, apie kuriuos tikriausiai patys nebūtumėte pagalvoję. Sukurkime planą. Sukuriame dizaino prototipą. Arendame. Įkelkime programėlių parduotuvę!
„Bolt”, „Wolt”, „Instagram”, „Twitter” – tai keli geri mobiliųjų programėlių, kurios kuria vertę naudotojams ir padėjo įmonėms padidinti apyvartą, pavyzdžiai.
Pirmąją programėlės versiją galima užbaigti per kelias dešimtis tūkstančių. Štai į ką reikia atsižvelgti, jei norite kurti programėlę.
Prekiaukite produktais internetu. Tinka mažmeninės prekybos įmonėms arba didelėms e. parduotuvėms kurti. Dėl greitesnio įkrovimo apsipirkti mobiliuoju telefonu yra patogiau nei interneto svetainėje.
Sėkmingi pavyzdžiai: „Selver”, „Rimi”, „Maksima”, „Zalando”, „Shein”.
suburkite bendruomenę ir suteikite jai galimybę bendrauti. Paprastai tokios platformos gauna pajamas iš reklamos pardavimo.
Sėkmingi pavyzdžiai: „Facebook”, „Instagram”, „Twitter”, „TikTok”, „SnapChat”.
Sukurkite mokymosi platformą, kurioje žmonės galėtų mokytis amato, kalbos, muzikos instrumento ar kitų įgūdžių.
Sėkmingi pavyzdžiai: Duolingo, Mindvalley
Padėkite žmonėms gyventi sveikiau, siūlydami sprendimus, kurie padės jiems daugiau judėti, geriau maitintis ir tvarkyti savo psichinę sveikatą.
Sėkmingi pavyzdžiai: „Endomondo”, „Fitlap”, „Myfitnesspal”, „Calm”.
Naudotojai gali susipažinti su savo finansais ir priimti geresnius finansinius sprendimus.
Sėkmingi pavyzdžiai: Bilance, E-toro
Padeda naudotojams būti produktyvesniems geriau valdant kasdienes ir darbo užduotis.
Sėkmingi pavyzdžiai: „Habitshare”, „Google Keep”, „Google” kalendorius.
Lengviau valdyti įmonės klientų informaciją, todėl galite pasiekti geresnių pardavimo rezultatų, efektyviai analizuoti klientų bazę, atlikti daugiau darbų ir teikti geresnes aptarnavimo paslaugas po pardavimo.
Sėkmingi pavyzdžiai: „Pipedrive”, „Salesforce”, „Hubspot
Taupo įmonių laiką ir darbo sąnaudas. Klientams suteikiama sklandesnė ir greitesnė paslauga.
Sėkmingi pavyzdžiai: „Scoro”, „Slack”, „Toggl”, „Trello”, „GSMTasks”.
Įmonėms suteikiama galimybė efektyviai analizuoti klientų bazę, pajamų šaltinius, sąnaudų pasiskirstymą.
Atitraukia naudotojų dėmesį ir užima jų laiką žaisdami.
Sėkmingi pavyzdžiai: „Angry Birds”, „Candy Crush”.
„Learn Med Pro” mobiliosios programėlės UI/UX dizainas ir kūrimas. Tai galinga mobilioji programa medicinai mokytis. Sukūrėme vizualinį programėlės identitetą. Sukūrėme mobiliosios programėlės naudotojo sąsajos (UX) struktūrą ir sukūrėme vartotojo sąsają. Kaip komanda sutelkėme galvas ir sugalvojome bendrą programėlės personažą – smegenis! Kuriame personažų animacijas, kad programėlė taptų patrauklesnė ir interaktyvesnė. Programą sudaro trys dalys: administratoriaus sąsaja darbalaukyje, API ir mobilioji programa. Projektas šiuo metu rengiamas.
„iOS” įrenginiams skirtos mobiliosios programėlės kuriamos naudojant „Swift” programavimo sistemą. Specialiai „iOS” platformai sukurtos programos vadinamos „iOS” vietinėmis programėlėmis. Ar verta kurti programėlę „Android”, „iOS”, ar abiem, priklauso nuo to, kas ja naudosis ir kokiuose įrenginiuose.
„Android” skirtos programos kuriamos naudojant „Java” arba „Kotlin” kūrimo sistemas. Prieš kelerius metus, kai įmonė norėjo sukurti mobiliąją programėlę, kuri veiktų ir „Android”, ir „iOS” operacinėse sistemose, vienintelė galimybė buvo sukurti dvi atskiras programėles, kurios naudotųsi viena duomenų baze. Specialiai „Android” platformai sukurtos programėlės vadinamos „Native Android” programėlėmis.
Vietinių mobiliųjų programėlių privalumas yra tas, kad jos veikia sklandžiausiai, o trūkumas tas, kad reikia sukurti dvi atskiras programėles, o jei jas toliau plėtojate, taip pat turite kurti atskiras kodų bazes.
Įvairių platformų taikymas reiškia, kad programėlė turi bendrą kodo bazę ir duomenų bazę, tačiau lygiagrečiai veikia ir „Android”, ir „iOS”. Tarpplatforminės programėlės kuriamos naudojant „React Native” arba „Flutter” karkasus, kurie leidžia programėlę paleisti ir „Android”, ir „IOS” įrenginiuose, naudojant vieną kodo bazę, o tai reiškia, kad kūrimo biudžetas yra prieinamesnis nei atskirai kuriant programėlę „IOS” ir „Android”.
Šiandien yra įrankių, kurie supaprastina programėlių projektavimą, kūrimą ir leidžia lengvai sukurti programėlių duomenų bazę bei greitai ir sklandžiai įkelti ją į „IOS” ir „Android” parduotuves. Įrankiai, tokie kaip „Google” „Firebase”, „Codemagic” ir, galiausiai, programinė įranga, kuri išlieka mūsų komercine paslaptimi. Mūsų klientui tai reiškia, kad programėlę galima sukurti daug mažesnėmis sąnaudomis nei kuriant vietinę mobiliąją programėlę nuo nulio.
Tinklalapių programų kūrimas naudojant „Laravel”, „NodeJS” ir „VueJS” arba „ReactJS” karkasus yra geras interneto platformų kūrimo pasirinkimas. Kalbant apie kainą, žiniatinklio programėlių kūrimas yra prieinamesnis nei vietinių mobiliųjų programėlių kūrimas ir hibridinių programėlių kūrimas. Internetinės programos negalima atsisiųsti iš „App Store” arba „Google Play” parduotuvės. Interneto programa – tai žiniatinklio platforma, tačiau nepaisant to, ji labai greitai įkeliama, o pagal funkcionalumą gali būti naudojama kortelių programoms, užsakymų sistemoms, užsakymų centrams, darbo vietų valdymo platformoms ir bet kam kitam kurti.
Gerai žinomas pavyzdys:
piletilevi.ee
Mūsų portfelio pavyzdys:
webquer.ee
Sukūrėme viešųjų pirkimų platformą webquer.ee naudodami „Laravel” + „VueJS” sistemą. Tai (PWA) progresyvioji žiniatinklio programa, pasižyminti labai geru krovimo greičiu. Platformos prototipas buvo suprojektuotas „Figma” projektavimo aplinkoje. Sukūrėme galinio portalo logiką, sukūrėme duomenų bazės struktūrą ir sukūrėme priekinės dalies vaizdus naudodami „VueJS” sistemą. Sukūrėme funkciją, leidžiančią pridėti konkursus ir teikti pasiūlymus konkursui. Nustatėme registraciją „Facebook” ir „Google”. Sukūrėme naudotojų ir viešųjų pirkimų patvirtinimo valdymo bei vertimo funkciją administratoriui. Nustatėme automatinį siuntimą. Projektas truko keturis mėnesius.
3. Vartotojo sąsajos dizainas – platformos išvaizdos kūrimas.
Nors UX dizainas gali būti labai paprastas, kad būtų galima sukurti struktūrą, UI dizainas yra išsamus ir orientuotas į tai, kad naudotojui būtų suteikta vizualiai gera patirtis.
4. Kliento atsiliepimai
5. Dizaino pakeitimai
6.Minimalaus gyvybingoprodukto (MVP) kūrimas.
Pirmiausia reikia sukurti pagrindines funkcijas, kad programa būtų kuo greičiau paleista, o tada kuriamos žemesnio prioriteto funkcijos.
Jei jums reikia patarimo dėl mobiliųjų programėlių kūrimo, norite sužinoti, kiek kainuotų jūsų projekto parengimas, susisiekite su mumis ir mes suteiksime jums nemokamą konsultaciją mūsų biure.
Interneto programėlės negalima įkelti į „App Store” tuo pačiu metu, kaip galima įkelti vietinę mobiliąją programėlę. Interneto programėlių kūrimas turi mažesnį biudžetą nei vietinių mobiliųjų programėlių kūrimas ir dažnai gali patenkinti įmonių poreikius.
Tai priklauso nuo funkcijų, kurias mobilioji programėlė turi suteikti naudotojui ir administratoriui. Tačiau apskritai mobiliųjų programėlių kūrimo biudžetas prasideda nuo 30 000 eurų, o didesnių programėlių – nuo 50 000 eurų.