Paieškos rinkodara

Didžiausia optimizavimo paieškos sistemoms (SEO ) stiprybė yra ta, kad įmonės skelbimas pasirodo tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku, kai motyvuotas pirkėjas pirmą kartą ieško produkto ar paslaugos. Tikslas – ne reklamuoti plačią auditoriją, o itin tiksliai orientuotis į klientą, kuriam šiuo metu reikia paslaugos ar produkto. Ypač teigiamas dalykas yra tai, kad paieškos rinkodara suteikia galimybę išsiskirti tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms – viskas priklauso nuo to, kiek įdedate pastangų į rinkodarą. Taip pat norite, kad jūsų svetainė spindėtų paieškoje? Susisiekite su mumis!

SEM arba SEO

Kuo skiriasi rinkodara paieškos sistemose(SEM) nuo labiau paplitusio optimizavimo paieškossistemoms(SEO)? Paieškos variklių rinkodara orientuota į mokamą reklamą, dėl kurios jūsų įmonės skelbimai rodomi paieškos viršuje. SEO atveju įmonės stengiasi „užsitarnauti” savo vietą naudodamos tinkamiausius paieškos žodžius savo svetainėje. Tiek rinkodara paieškos sistemose, tiek optimizavimas paieškos sistemose yra vieni geriausių šiuolaikinės skaitmeninės rinkodaros metodų. Beje, paieškos sistemų rinkodara labiausiai orientuota į „Google”. Kodėl? Nes šiuo metu daugiau nei 35 % pasaulio paieškų atliekama šioje aplinkoje. Kitur pasaulyje taip pat daug dėmesio skiriama, pavyzdžiui, „Bing Ads”, tačiau bent jau Estijoje tai nėra aktualu ir neturėtumėte į tai investuoti savo laiko ir pinigų.

Atliktas darbas: Mes padarėme MyFinance.ee MyFinance.com, atvaizdavome 20 raktažodžių. Sukūrėme turinio tekstus pagal raktinius žodžius, optimizavome puslapį pagal šiuos raktinius žodžius ir padidinome domeno autoritetą naudodami išorines nuorodas. Dėl to 12 iš 20 raktažodžių pateko į pirmąjį puslapį, o 9 raktažodžiai – į pirmąjį trejetuką!

Paieškos rinkodarai reikia strategijos

Kaip atrodo sėkminga paieškos variklių rinkodaros strategija? Pirma, tam reikia ir reikiamo biudžeto, ir tinkamų žmonių. Jei visiškai neturite patirties šiuo klausimu, rekomenduojame kreiptis į specialistą. Kadangi paieškos sistemų rinkodara yra sudėtinga ir reikalauja pradinių žinių bei patirties, galiausiai sutaupysite ir pinigų, ir laiko.

Atliktas darbas: Atlikome 12 raktinių žodžių, kuriuos žmonės naudoja ” Sunco” paslaugoms „Google” paieškoje. Sukūrėme turinį pagal atitinkamus raktažodžius ir optimizavome puslapį pagal šiuos raktažodžius. Tada išoriškai sukūrėme tinklaraščio įrašus ir nuorodas, kad padidintume domeno sunco.ee autoritetą. Todėl per tris mėnesius šešis iš dvylikos raktažodžių pasiekėme „Google” paieškos rezultatų viršuje.

Rinkodara paieškos sistemose pagal raktinius žodžius

Paieškos rinkodaroje labai svarbus išankstinis darbas. Tai apima svarbiausių įmonės ar prekės ženklo raktažodžių nustatymą ir analizę. Nustatykite žodžius, kurie dažniausiai vartojami ieškant įmonės, prekės ženklo, produkto ar paslaugos. Tai leidžia sukurti kampaniją arba skelbimą, kuriame daugiausia dėmesio skiriama tik tinkamiems raktažodžiams. Kai potencialus klientas ieško raktažodžio, pirmasis dalykas, kurį jis mato paieškos puslapyje, yra to raktažodžio skelbimas. Tačiau iš kur atsiranda mokama dalis? Kai klientas spusteli pirmąjį skelbimą, iš skelbimą sukūrusios įmonės imamas mokestis.

Paprastai tariant, viena paieškos rinkodaros strategija atrodo taip:

  • Pasirinkite produktą arba paslaugą, kurią norite reklamuoti.
  • Kampanijos biudžeto nustatymas
  • Atlikite raktinių žodžių analizę
  • Sukurkite pirmąjį skelbimą ” Google Adwords” programoje, atsižvelgdami į rastus raktažodžius.
  • Rezultatų analizė
  • Atsižvelgiant į rezultatus, bus atlikti būtini pakeitimai.
  • Sėkmingos kampanijos atveju ji ir toliau pritrauks daugiau naujų klientų.

Palikite paieškos rinkodarą ekspertams

Iš pirmo žvilgsnio visa tai gali atrodyti pernelyg paprasta. Deja, patirtis rodo, kad pradedantysis paieškos sistemų rinkodaros specialistas mieliau gaišta laiką ir pinigus, kuriuos galėtų geriau skirti savo verslui plėtoti. Todėl rekomenduojame kreiptis į profesionalus, kurie žino, ką daro. Tokiu būdu gerai parengta ir tikslinga paieškos rinkodara pritraukia, o ne išveža klientus ir pinigus.