SEO specialistas

SEO specialistai, žinantys, kaip optimizuoti svetaines – vDisain

SEO esmė ir sąvoka daugeliui pažįstama, tačiau kaip iš tikrųjų veikia optimizavimas paieškos sistemoms, žino tik patyręs SEO specialistas. Buvo laikai, kai organinis optimizavimas paieškos sistemoms buvo paprastas ir geriausių SEO triukų galėjo išmokti beveik kiekvienas.

Paieškos sistemų algoritmai tampa vis sudėtingesni ir nuolat keičiami. Todėl vis dažniau tenka samdyti profesionalią SEO agentūrą arba SEO specialistą, kuris būtų susipažinęs su naujausiais šios srities pokyčiais, tendencijomis ir tendencijomis.

Išvardijome 3 priežastis, kodėl įmonė turėtų samdyti profesionalų SEO specialistą, kad jis galėtų valdyti svetainės optimizavimą ir pagerinti pardavimo rezultatus.

SEO laikui bėgant keičiasi

Paieškos sistemų algoritmai reitinguoja svetaines pagal turinio elementus (svetainės turinį, antraštes, išdėstymą, struktūrą, kodą, …) ir išorinius veiksnius (nuorodų portfelį, vietinius profilius, prekės ženklo reputaciją internete…). Jei optimizuoti pagrindiniai SEO elementai, tai yra būtina gero SEO sąlyga, tačiau vien to gali nepakakti.

Suprasdami „Google” taisykles, taikydami ” white-hat SEO” metodus ir nuolat sekdami besikeičiančius paieškos algoritmus, pasieksite sėkmės savo svetainėje. Samdydami SEO specialistą, kuris nuolat tiria algoritmų pokyčius, užtikrinsite, kad jūsų įmonės svetainė „Google” akyse būtų saugi ir autoritetinga, ir išvengsite „Google” taisyklių neatitinkančios svetainės.

Daugelis senesnių SEO metodų, pavyzdžiui, masinis išorinių nuorodų kūrimas arba pernelyg dažnas raktinių žodžių naudojimas, iš tikrųjų gali lemti, kad svetainės paieškos rezultatai kris žemyn. „Google” gali tai laikyti taisyklių pažeidimu. Net ir nedideli ir mažiau pastebimi pažeidimai gali trukdyti aukštai pozicijai paieškoje ir sumažinti svetainės lankomumą. SEO specialistas, prieš pradėdamas taikyti SEO metodus, juos išbandys, kad apsaugotų svetainę ir padidintų jos matomumą.

Atliktas darbas: sudarėme žemėlapį Suncole Sudarėme „Suncole” žemėlapį pagal 12 raktažodžių, kuriuos žmonės naudoja ieškodami jų paslaugų „Google”. Sukūrėme turinį pagal atitinkamus raktažodžius ir optimizavome puslapį pagal šiuos raktažodžius. Tada išoriškai sukūrėme tinklaraščio įrašus ir nuorodas, kad padidintume domeno sunco.ee autoritetą. Todėl per tris mėnesius šešis iš dvylikos raktažodžių pasiekėme „Google” paieškos rezultatų viršuje.

SEO reikia praktikos ir bandymų

Daugelis rinkodaros specialistų mano, kad žino, kaip optimizuoti svetaines, nes skaito SEO tinklaraščius arba dalyvauja SEO mokymuose. Deja, šioje srityje nepakanka mokytis iš teorijos, reikia eksperimentuoti, bandyti ir testuoti.

SEO specialistai turi įrankius, kuriuos naudoja arba yra išbandę šimtuose svetainių, kad atrastų geriausias strategijas aukštoms pozicijoms pasiekti.

Dauguma šių metodų nėra viešai prieinami ir laikomi paslaptyje. Tai suteikia SEO specialistams pranašumą ir pasitikėjimą, kad jie tikrai gali padėti klientui. Pavyzdžiui, „vDisain” naudojame „Ahrefs.com” platformą SEO analizei ir raktažodžių žemėlapių sudarymui. „Ahrefs” platformos mėnesinis mokestis yra 200 eurų.

SEO specialistai turi vertingos informacijos, o sparčiai besikeičiančioje rinkoje tai, kas skaitoma ir kuo dalijamasi internete, dažniausiai yra pasenę ir neaktualu. Vien šių gudrybių nebeužtenka, kai susiduriama su nuožmia konkurencija.

Atliktas darbas: optimizavome Optimizavome rezultatus Myfinance.com, kuris buvo sukurtas „WordPress” platformoje. Nustatėme 20 raktažodžių, kurių žmonės ieško „Google”, ir tai, pagal ką norime būti rodomi, ir 15 raktažodžių pateko į pirmąjį dešimtuką. Toliau pateikiama ištrauka iš svetainės keyword.com, kurią pateikiame savo klientams, norėdami pranešti apie mūsų atlikto darbo rezultatus.

Optimizuojame pagal paieškos užklausas, o ne raktinius žodžius

Dauguma įmonių per daug dėmesio skiria konkretiems raktažodžiams, užuot sutelkusios dėmesį į visą turinį ir į tai, kaip paieškos terminai susiję su paieškos užklausa.

Suprasti raktinių žodžių, paieškos užklausų ir SEO ryšį – savarankiškas mokslas. Svarbu ne tik rasti ir naudoti tinkamus raktažodžius, kad optimizuotumėte paieškos sistemoms, bet ir suprasti, ko ieško potencialus klientas, įvesdamas raktažodžius į „Google”. Svarbu žinoti, ką žiniatinklio naudotojas bando išspręsti savo užklausa.

„Google” nori pateikti geriausią konkrečios paieškos užklausos rezultatą, o SEO – tai raktažodžių turtingo turinio pateikimas, kad „Google” galėtų suprasti, kuris svetainės turinys yra geriausias paieškos užklausos sprendimas.

Pasitelkę profesionalų SEO specialistą, kuris tiksliai žino, kaip dažnai naudoti raktinius žodžius, kur juos talpinti svetainėje ir kada jų nenaudoti, galite pagerinti savo svetainės pozicijas „Google”.

„vDisain” siūlo aukštos kokybės SEO paslaugas. Galime padėti sukurti išsamų SEO paketą, kuris suteiks jums konkurencinį pranašumą ir gerų rezultatų „Google” paieškoje.