Skaitmeninės rinkodaros specialistas

Į rezultatus orientuota rinkodaros specialistų komanda

Pirmiausia specializuojamės nukreipiamųjų puslapių dizaino ir kūrimo bei paieškos sistemų rinkodaros srityse. Mūsų misija – kurti pridėtinę vertę klientams, vykdant veiksmingas skaitmeninės rinkodaros kampanijas.

Skaitmeninės rinkodaros specialistas gali būti susijęs su vienu skaitmeniniu kanalu arba keliais skaitmeniniais kanalais, arba gali išmanyti pagrindines kiekvieno kanalo taisykles ir būti skaitmeninės rinkodaros projektų vadovas. Į kiekvieną skyrių įtraukiami tinkami specialistai. Reikalingi ir siauros srities specialistai, ir bendrojo profilio specialistai. Tačiau skaitmeninės rinkodaros specialistai paprastai vertinami ir iš jų tikimasi, kad jie gebės valdyti bent pagrindinius kanalus („Facebook”, „Instagram”, „Google”), taip pat tinklaraščius ir šiek tiek SEO.

2 priežastys, kodėl verta pasitelkti skaitmeninės rinkodaros specialistą:

  • Apie tai, kas veikia. Skaitmeninės rinkodaros specialistas išmano rinką ir platformas. Dėl to yra daug didesnė tikimybė, kad jam pavyks sėkmingai įgyvendinti kampaniją, nei žmogui, kuris skaitmeninę kampaniją bando pirmą kartą.
  • Taupyti pinigus. Kadangi skaitmeninės rinkodaros specialistas šią užduotį atlieka ne pirmą kartą, per tą patį laiką jis dirbs efektyviau. Skaitmeninės rinkodaros specialistas žino, kaip išvengti naujokų klaidų, ir sukurs ekonomiškai efektyvesnę ir didesnę grąžą duodančią kampaniją.

Bendradarbiavimas su „vDesign

„vDisain”, kaip agentūra, specializuojasi interneto svetainių srityje, o skaitmeninės rinkodaros srityje mes esame specialistai, o ne visažiniai. Gerai atliekame SEO ir „Google Ads”. Dirbdami su šimtais klientų pastebime dėsningumus ir žinome, kas veikia, o kas ne. Jei jums reikia rasti klientų internete, „vDisain” yra geras pasirinkimas, nes galime sukurti svetainę, vizualinį identitetą ir rinkodaros kampaniją.

Pažvelkite į kai kuriuos kitiems klientams atliktus darbus čia .

Atvejo analizė: „MyFinance

MyFinance” norėjo padidinti savo matomumą „Google”.

  1. Atlikome SEO analizę ir nustatėme 20 raktažodžių.
  2. Rašėme straipsnius svetainėje pagal labiausiai ieškomus raktinius žodžius.
  3. Siekdami padidinti domeno autoritetą, išorines nuorodas nukreipėme į „MyFinance” pagrindinį puslapį.

Rezultatas: Iš 20 raktažodžių „MyFinance” pirmajame puslapyje yra 12, o 9 raktažodžiai patenka į pirmojo puslapio trejetuką.

Atvejo analizė: alaus darykla

Õreke norėjo padidinti savo matomumą „Google”.

  1. Atlikome raktinių žodžių analizę ir išsiaiškinome, kokie raktiniai žodžiai naudojami jų paieškai „Google”.
  2. Pasirinkome 10 raktažodžių, kuriems parašėme turinio tekstus.
  3. Patobulinome svetainę, kad ji būtų patogesnė paieškos sistemoms.
  4. Siekdami padidinti domeno autoritetą, išorines nuorodas nukreipėme į Õrreke pagrindinį puslapį.

Rezultatas: alaus darykla pateko į „Google” paieškos rezultatų viršūnę pagal šešis raktažodžius.

Jei manote, kad galėtumėte labiau išsiskirti skaitmeniniame pasaulyje, praneškite mums! Pasidomėkime, ką iki šiol nuveikėte, kas yra jūsų klientai ir kaip mes galime užtikrinti jums klientus ir apyvartą.

Kad pasiektumėte rezultatų, verta pasikonsultuoti su skaitmeninės rinkodaros specialistu, jei turite 1 000 eurų per mėnesį biudžetą, kurį galite investuoti į skaitmeninę rinkodarą. Žemiau rekomenduojame pabandyti tvarkytis savo jėgomis.

Nusileidimo mokestis prasideda nuo 1 500 eurų ir gali siekti iki 10 000 eurų. Tai priklauso nuo to, kokių funkcijų jums reikia, kiek turinio norite pateikti svetainėje ir kiek dėmesio reikia skirti dizainui.