Internetas yra pagrindinis šiuolaikinių žmonių informacijos šaltinis, todėl šiandieniniame versle labai svarbu turėti interneto svetainę. Jei jie ieško kažko, ką siūlote, arba konkrečiai jūsų įmonės, prasminga, kad jūs jiems būtumėte ten, kur jie galėtų ne tik būti, bet ir gerai atrodyti.
Labai svarbu sudaryti gerą pirmąjį įspūdį, nes jūsų svetainė dažnai yra pirmasis potencialių klientų kontaktinis taškas. Ypač jei žiniatinklis yra vienas iš jūsų pagrindinių pardavimo kanalų arba svarbus pardavimo proceso kanalas, neužtenka turėti tik „gerą” svetainę, reikia kuo geresnės.
Jūsų interneto svetainėje pateikiama informacija apie jūsų verslą ir prekės ženklą. Todėl svetainė turi būti estetiška ir atrodyti profesionaliai. Arba su humoru, arba kaip reikalauja jūsų prekės ženklo kalba. Nesudėkite visko vienas ant kito ir palikite laisvos vietos, pabrėždami nuotraukas, vaizdo įrašus. Esant didelei konkurencijai ir populiarėjant socialinei žiniasklaidai, svetainė turi būti įdomi potencialiam vartotojui, nes skaitmeniniame pasaulyje privalote konkuruoti dėl vartotojo dėmesio, o konkuruoja viskas, kas linksmina ir akimirksniu suteikia dopamino impulsą. Komercinių konkurentų gali būti mažiau, tačiau vadinamųjų skaitmeninių konkurentų yra daug.
Todėl svetainėje verta turėti įdomų vaizdą ar vaizdo įrašą, kuris neleistų lankytojui pavargus palikti svetainės, bet jį joje išlaikytų.
Taip pat svarbu, kad svetainė veiktų greitai ir tinkamai. Jei svetainės atidarymas užtrunka ilgiau nei sekundę, naudotojas nelauks, o uždarys skirtuką. Todėl turėtumėte reguliariai tikrinti greitį ir įsitikinti, kad veikia visi mygtukai. Dažnai pasitaikanti klaida yra ta, kad pirmajame puslapyje esantys vaizdai nėra sumažinti, o yra kelių megabaitų dydžio, todėl tinklalapis atsidaro lėčiau. Vienas įrankis, kuriuo galite išmatuoti savo svetainės greitį ir palyginti jį su konkurentų: ” GTMetrix”. Šis įrankis taip pat atkreipia dėmesį į vietas, kurios lėtina žiniatinklio greitį, ir pateikia rekomendacijas, kaip jas ištaisyti.
Atliktas darbas:Mes sukūrėme Finceptivile Suprojektavome naują Finfiniviviv svetainę. Svetainės tikslas – didinti pasitikėjimą finansų įstaigomis. Naudojome „Adobe Fonts” licencijuotus šriftus. Sukūrėme aukščiausios klasės dizainą. Turinį rašė profesionalus tekstų autorius, o svetainę sukūrėme naudodami „WordPress” turinio valdymo platformą.
Lankytojas visada nekantrus ir nenori naršyti ar karštligiškai ieškoti informacijos. Sudėtinga naudotojo patirtis (UX) padeda lankytojams naršyti jūsų svetainėje ir atlikti reikiamus veiksmus. Vartotojas turėtų iš karto suprasti, kuris mygtukas kur veda ir kur rasti svarbias vietas. Pavyzdžiui, jei žinote, kad daugiausia lankytojų į svetainę ateina dėl tam tikro produkto, verta jį išskirti pirmajame puslapyje arba meniu įdėti mygtuką.
Jūsų svetainė turėtų būti pritaikyta tiek „ieškotojams”, kurie ieško ko nors konkretaus, tiek „naršytojams”, kurie tiesiog ieško informacijos ir galbūt kada nors ateityje taps klientais.
Šiandien didžioji dalis interneto srauto atliekama mobiliaisiais telefonais, ir ši dalis nuolat auga, todėl čia nėra jokių diskusijų. Paieškos sistemoms taip pat svarbu, kad svetainė būtų pritaikoma mobiliesiems įrenginiams. „Google” neranguos svetainių, kurios nėra pritaikomos mobiliesiems įrenginiams.
Būkite išradingi, įtikinami ir nauji. Laikykitės potencialiems klientams suprantamų terminų – venkite žargono, griežtos kalbos. Interneto lankytojų dėmesys negailestingai trumpas, todėl greitai pereikite prie esmės. Verta vengti ilgų prisistatymų ir kartojimosi.
Klientas turi turėti galimybę lengvai susisiekti su įmone. Tikslinga nurodyti kelis susisiekimo būdus: telefoną, el. paštą, socialinę žiniasklaidą, užklausos formą. „Google” žemėlapių įtraukimas yra papildoma galimybė.
Jei svetainė neprašo lankytojų ką nors daryti, jie nieko nedarys. Ar naudotojai aiškiai supranta įmonės tikslą ir ar visa svetainė nukreipta į šį tikslą?
Svetainei reikia srauto. Kad žmonės rastų svetainę, ji turi būti optimizuota paieškos sistemoms ir patekti į paiešką. Norėdami tai padaryti, turite nustatyti raktinius žodžius, kurių naudotojai gali ieškoti, kad jus pasiektų. Šiuos raktažodžius reikėtų naudoti tinklalapių pavadinimuose, metažymose, paveikslėlių subžymose, o jei yra didesnė konkurencija – kurti tinklaraščio straipsnius, skirtus šiems raktažodžiams.
Jei savo svetainę sukursite pas patikimą paslaugų teikėją, pvz., „vDisain”, jis atsižvelgs į visus pirmiau išvardytus dalykus ir į juos atsižvelgs nuo pat pradžių.
Išmintingai išnaudokite tuščią vietą, kad didelis teksto blokas nebūtų toks bauginantis. Daugelis žmonių daro klaidą, jei į svetainę įtraukia per daug teksto. Kad tekstas būtų lengviau skaitomas, jį reikėtų suskirstyti į skyrius ir naudoti iliustracijas.
Paprastai klientas pateikia agentūrai informaciją, o agentūra sprendžia, kaip geriausiai patenkinti kliento poreikius, kad svetainė veiktų ir atitiktų jos tikslus.
Klausimai, kuriuos „vDisain” užduoda savo klientams:
Sudaręs žemėlapį, dizaineris sukuria statinį svetainės dizainą. Klientui patvirtinus, pradedamas svetainės kūrimas.
Atlikti darbai:Pjovimas Dirbta: Sukūrėme naują ir stilingą „Firefly” nusileidimo taką. Kai pirmą kartą susitikome su „Tulive” pardavimų vadybininku, paaiškėjo, kad didžiąją dalį jų apyvartos sudaro vestuvių ir renginių organizavimas. Senojoje svetainėje nebuvo galima suprasti, kad joje galima organizuoti vestuves. Naujoji svetainė sukurta atsižvelgiant į „Tulivee” verslo aspektus.
Vartotojo asmenybės yra geras svetainės dizaino ir rinkodaros įrankis. Jame nustatomi pagrindai ir formuluojama tikslinė auditorija, į kurią reikia kreiptis. Dėl geros naudotojo asmenybės naudotojų diskusijos tampa profesionalesnės, o daugelis diskusijų apskritai nevyksta.
Demografija:
Klientų demografiniai duomenys nesuteikia visos informacijos, tačiau jie yra svarbus atspirties taškas, leidžiantis susidaryti vaizdą apie tikslinę auditoriją.
Karjera:
Rinkodara: parduodant produktus ar paslaugas kitoms įmonėms, svarbu išmanyti pramonės šakas, kuriose dirbate, ir klientų, su kuriais bendraujate, tipus.
Ar pardavimo procesas prasideda nuo tiesioginio darbuotojo, ar nuo įmonės savininko? Į kokius veiksnius klientai atsižvelgia pirkdami tam tikrus pirkinius?
Darbo diena:
Sužinoti, kaip klientai leidžia savo dienas, padės jums suprasti, kas juos vargina, kaip jie mieliau leidžia laisvalaikį ir kokius kitus sprendimus jie priima kasdien.
Vartotojų įpročiai:
Kad galėtume iš anksto numatyti vartotojų elgseną, turime žinoti, kaip jie priima sprendimus pirkti. Taip pat nustatoma, kokiais rinkodaros kanalais juos pasiekti.
Pagal poreikius:
Svarbu suprasti, kas trikdo tikslinę auditoriją, kad galėtumėte pagerinti jos gyvenimą. Jei suprasite klientų skausmingus aspektus, galėsite numatyti jų poreikius dar prieš jiems atsirandant.
Pagrindinių skaudžių vietų paminėjimas rinkodaros pranešimuose turi patikimą poveikį ir skatina vartotojus imtis veiksmų.
konkrečiai jūsų sričiai:
Ankstesni klausimai padėjo suprasti tikslinę auditoriją, o su konkrečia sritimi susiję klausimai yra aktualiausi ir suteikia daugiausia informacijos kuriant turinį.
Plačiausiai pasaulyje naudojama interneto svetainių kūrimo platforma yra „WordPress”. Tai vienas greičiausių ir pigiausių sprendimų. Galima rinktis iš tūkstančių galimų temų ir apskritai galima rasti šabloną, tinkantį bet kuriai svetainei. „WordPress” taip pat turi patogią sąsają, su kuria įmonės darbuotojams lengva toliau redaguoti svetainę, nereikia rašyti kodo, kad būtų galima skelbti naujus paveikslėlius, vaizdo įrašus, straipsnius ar pakeisti kelis žodžius svetainėje.
Pažvelkite į „vDesign for WordPress” sukurtas svetaines.
Atlikti darbai : didžiausias Raasiku darbdavys Mistra-Autex Didžiausiai Mistra-Aute įmonei – didžiausiam Mistra-Aute darbdaviui – sukūrėme naują interneto svetainę, kuriai taip pat sukūrėme tinkamą vaizdo įrašą, pristatantį gamyklą ir gamybos procesą. „Mistra” gamina kilimus didžiausiems pasaulio automobilių gamintojams, pavyzdžiui, BMW, „Mercedes Benz”, „Volkswagen”, „Jaguar”, „Volvo”, „Škoda” ir kt.
Didžiąją kainos dalį lemia kliento pateiktas biudžetas, pagal kurį „vDisain” dirba.
Gamybos sąnaudoms didžiausią įtaką daro šie veiksniai:
„vDesign” kuriame maksimaliai sėkmingas svetaines. Sukūrėme šimtus svetainių ir puikiai žinome, kaip sukurti svetainę, kuri gerai veiktų, būtų tinkama paieškai ir kartu gerai atrodytų.
Žr. „vDisain” sukurtas svetaines čia.
Susisiekite su mumis ir mes kartu aptarsime, kuo galime būti naudingi jūsų verslui.