Nors turėti svetainę yra geriau nei nieko, vis dėlto verta ją sukurti gerai, nes svetainė – tai jūsų verslo durys. Šiandien visos rimtos įmonės turi interneto svetainę, o skaitmeninėje konkurencinėje kovoje laimi tas, kurio svetainė sukurta taip, kad laimėtų.
Ypač jei jums svarbu prekiauti internetu, nepakanka turėti „gerą” svetainę, jums reikia „puikaus” sprendimo.
Jūsų svetainė reprezentuoja jūsų įmonę, produktus ir (arba) paslaugas bei jūsų prekės ženklą. Todėl svarbu, kad ji būtų vizualiai patraukli ir profesionali. Arba komiksų, ar bet kokio kito prekės ženklo. Rodydami nuotraukas, vaizdo įrašus, palikite baltosios erdvės. Svetainė turi būti įdomi potencialiam vartotojui, nes skaitmeniniame pasaulyje neišvengiamai konkuruojate su pačiais įdomiausiais. Dažnai įdomus vaizdas ar vaizdo įrašas yra tai, kas kritiniu momentu išlaiko lankytoją svetainėje, užuot leidęs jam nueiti nuo kėdės krašto.
Ne mažiau svarbu, kad svetainė veiktų greitai, teisingai ir taip, kaip tikėtasi. Jei svetainės atidarymas užtrunka ilgiau nei vieną sekundę, naudotojas ją uždaro. Kurkite pagal žiniatinklio standartus, nuolat tikrinkite, ar nėra rašybos klaidų, reguliariai tikrinkite greitį ir funkcionalumą. „Zone” įkūrėjas Peeteris Marvetas visiems verslininkams rekomenduoja kiekvieną rytą patikrinti savo naudotojo kelionę internetu.
Interneto lankytojas visada skuba. Neverskite jų ieškoti informacijos. Vartotojo patirtis (UX) atlieka svarbų vaidmenį padedant lankytojams naudotis svetaine, ją suprasti ir joje pasilikti. Pasirūpinkite, kad navigacija būtų aiški ir logiška, kad naudotojas iš karto suprastų, kuris mygtukas kur yra ir kaip rasti pagrindinius dalykus. Pavyzdžiui, jei žinote, kad lankytojus labiausiai domina tam tikras produktas, pabrėžkite jį pagrindiniame puslapyje arba uždėkite mygtuką meniu.
Jūsų svetainė turėtų būti pritaikyta tiek „ieškotojams”, kurie ieško ko nors konkretaus, tiek „naršytojams”, kurie tiesiog ieško.
Šiandien daugiau nei pusę viso interneto srauto sudaro mobilusis ryšys, ir šis skaičius kasmet auga, todėl čia nėra jokių diskusijų. Patogumas mobiliesiems įrenginiams būtinas ir paieškos sistemoms. „Google” neranguos svetainių, kurios nėra optimizuotos mobiliesiems įrenginiams.
Būkite glausti, įdomūs ir nauji. Naudokite naudotojams suprantamą leksiką – venkite žargono, įmonių žargono. Pavyzdžiui, nesakykite „mes remontuojame automobilius”, sakykite „mes remontuojame automobilius”. Interneto lankytojų dėmesio trukmė yra negailestingai maža, todėl greitai pereikite prie esmės. Verta vengti vangių prisistatymų ir kartojimosi.
Reguliariai atnaujinkite svetainę ir pridėkite šviežio turinio. Tai suteikia lankytojams priežastį sugrįžti ir prisideda prie paieškos sistemų randamumo.
Tikslinė auditorija nesiruošia jūsų persekioti. Suteikite jiems galimybę lengvai su jumis susisiekti. Įtraukite kelis kontaktavimo būdus: telefoną, el. paštą, socialinę žiniasklaidą, užklausos formą. „Google” žemėlapių įtraukimas yra papildoma galimybė.
Jei svetainė neprašo lankytojų ką nors daryti, jie nieko nedarys. Koks jūsų svetainės tikslas? Ar naudotojai aiškiai supranta šį tikslą? Naujienų ir informacinėse svetainėse taip pat prašoma skaityti ir dalytis straipsniais, sekti socialiniuose tinkluose, atsisiųsti medžiagą, prisijungti prie adresatų sąrašų. Ko galėtumėte paprašyti naudotojų?
Kad svetainė būtų prasminga, jai reikia srauto. Todėl svetainė turi būti optimizuota paieškos sistemoms ir lengvai randama. Norėdami tai padaryti, turite nustatyti raktinius žodžius, kuriuos naudotojai galėtų rasti naudodamiesi „googlu”. Šiuos raktinius žodžius reikėtų naudoti tinklalapių pavadinimuose, metažymose, paveikslėlių alt žymose.
Kuriant svetainę, „vDisain” turi omenyje visa tai, kas išdėstyta pirmiau. Taigi pradėdami dirbti su mumis dėl to nerimauti neprivalote, tačiau dirbsite geriau, jei žinosite svetainių dizaino pagrindus.
Mes sukūrėme „Ait Nord naują įmonės interneto svetainę, kurioje gerai pristatomi jų produktai. Tai individualus sprendimas, kuriame pritaikytos naujausios dizaino tendencijos. Klientui sukūrėme įvairias dizaino koncepcijas, pasirinkome vieną iš jų ir pagal ją sukūrėme skirtukų dizainą. Taip pat dirbome su turinio kūrimu ir daugiakalbystės plėtra.
Klientas pateikia informaciją apie tai, ko reikia, o „vDisain” sprendžia, kaip geriausiai tai padaryti.
Atlikęs žemėlapio sudarymą, dizaineris nustato svetainės dizainą. Klientui patvirtinus, svetainė pradedama kurti.
Populiariausia pasaulyje interneto svetainių kūrimo aplinka yra „WordPress”. Tai vienas greičiausių ir pigiausių sprendimų. Galima naudoti tūkstančius galimų temų, be to, „WordPress” siūlo paprastą sąsają, kuri leidžia svetainės savininkui lengvai atlikti tolesnius svetainės pakeitimus, nemokant rašyti kodo, kad būtų galima paskelbti naujus paveikslėlius, straipsnius ar pakeisti žodį tituliniame puslapyje.
Pažvelkite į „WordPress” sukurtą „vDesign svetainės .
Mūsų dizaineris sukūrė Sidabras statybai koncepcijas ir sukūrė aukščiausios kokybės svetainę „WordPress” turinio valdymo platformoje.
Didžiąją kainos dalį lemia kliento pateiktas biudžetas, pagal kurį „vDisain” dirba.
„vDesign” kuriame svetaines, kurios skirtos laimėti. Sukūrėme šimtus svetainių ir puikiai žinome, kaip padaryti, kad svetainė būtų funkcionali, lengvai randama ir kartu graži.
Daugiau apie šį darbą skaitykite čia.
Susisiekite su mumis ir aptarkite, kuo galime būti naudingi jūsų verslui.