Svetainės kūrimas

Svetainių kūrimas, WordPress

Internetas yra pagrindinis šiuolaikinių žmonių informacijos šaltinis, todėl šiandieniniame versle labai svarbu turėti interneto svetainę. Jei jie ieško kažko, ką siūlote, arba konkrečiai jūsų įmonės, prasminga, kad jūs jiems būtumėte ten, kur jie galėtų ne tik būti, bet ir gerai atrodyti.

Labai svarbu sudaryti gerą pirmąjį įspūdį, nes jūsų svetainė dažnai yra pirmasis potencialių klientų kontaktinis taškas. Ypač jei žiniatinklis yra vienas iš jūsų pagrindinių pardavimo kanalų arba svarbus pardavimo proceso kanalas, neužtenka turėti tik „gerą” svetainę, reikia kuo geresnės.

Kaip atpažinti gerą svetainę?

  • Apgalvotas dizainas ir puikus funkcionalumas

Jūsų interneto svetainėje pateikiama informacija apie jūsų verslą ir prekės ženklą. Todėl svetainė turi būti estetiška ir atrodyti profesionaliai. Arba su humoru, arba kaip reikalauja jūsų prekės ženklo kalba. Nesudėkite visko vienas ant kito ir palikite laisvos vietos, pabrėždami nuotraukas, vaizdo įrašus. Esant didelei konkurencijai ir populiarėjant socialinei žiniasklaidai, svetainė turi būti įdomi potencialiam vartotojui, nes skaitmeniniame pasaulyje privalote konkuruoti dėl vartotojo dėmesio, o konkuruoja viskas, kas linksmina ir akimirksniu suteikia dopamino impulsą. Komercinių konkurentų gali būti mažiau, tačiau vadinamųjų skaitmeninių konkurentų yra daug.

Todėl svetainėje verta turėti įdomų vaizdą ar vaizdo įrašą, kuris neleistų lankytojui pavargus palikti svetainės, bet jį joje išlaikytų.

Taip pat svarbu, kad svetainė veiktų greitai ir tinkamai. Jei svetainės atidarymas užtrunka ilgiau nei sekundę, naudotojas nelauks, o uždarys skirtuką. Todėl turėtumėte reguliariai tikrinti greitį ir įsitikinti, kad veikia visi mygtukai. Dažnai pasitaikanti klaida yra ta, kad pirmajame puslapyje esantys vaizdai nėra sumažinti, o yra kelių megabaitų dydžio, todėl tinklalapis atsidaro lėčiau. Vienas įrankis, kuriuo galite išmatuoti savo svetainės greitį ir palyginti jį su konkurentų: ” GTMetrix”. Šis įrankis taip pat atkreipia dėmesį į vietas, kurios lėtina žiniatinklio greitį, ir pateikia rekomendacijas, kaip jas ištaisyti.

Atliktas darbas:Mes sukūrėme Finceptivile Suprojektavome naują Finfiniviviv svetainę. Svetainės tikslas – didinti pasitikėjimą finansų įstaigomis. Naudojome „Adobe Fonts” licencijuotus šriftus. Sukūrėme aukščiausios klasės dizainą. Turinį rašė profesionalus tekstų autorius, o svetainę sukūrėme naudodami „WordPress” turinio valdymo platformą.

  • Lengva naudoti

Lankytojas visada nekantrus ir nenori naršyti ar karštligiškai ieškoti informacijos. Sudėtinga naudotojo patirtis (UX) padeda lankytojams naršyti jūsų svetainėje ir atlikti reikiamus veiksmus. Vartotojas turėtų iš karto suprasti, kuris mygtukas kur veda ir kur rasti svarbias vietas. Pavyzdžiui, jei žinote, kad daugiausia lankytojų į svetainę ateina dėl tam tikro produkto, verta jį išskirti pirmajame puslapyje arba meniu įdėti mygtuką.

Jūsų svetainė turėtų būti pritaikyta tiek „ieškotojams”, kurie ieško ko nors konkretaus, tiek „naršytojams”, kurie tiesiog ieško informacijos ir galbūt kada nors ateityje taps klientais.

  • Patogus mobiliesiems įrenginiams

Šiandien didžioji dalis interneto srauto atliekama mobiliaisiais telefonais, ir ši dalis nuolat auga, todėl čia nėra jokių diskusijų. Paieškos sistemoms taip pat svarbu, kad svetainė būtų pritaikoma mobiliesiems įrenginiams. „Google” neranguos svetainių, kurios nėra pritaikomos mobiliesiems įrenginiams.

  • Vertingas turinys

Būkite išradingi, įtikinami ir nauji. Laikykitės potencialiems klientams suprantamų terminų – venkite žargono, griežtos kalbos. Interneto lankytojų dėmesys negailestingai trumpas, todėl greitai pereikite prie esmės. Verta vengti ilgų prisistatymų ir kartojimosi.

  • Greitai suraskite kontaktinę informaciją

Klientas turi turėti galimybę lengvai susisiekti su įmone. Tikslinga nurodyti kelis susisiekimo būdus: telefoną, el. paštą, socialinę žiniasklaidą, užklausos formą. „Google” žemėlapių įtraukimas yra papildoma galimybė.

  • Konkretus raginimas imtis veiksmų ( kvietimas imtis veiksmų )

Jei svetainė neprašo lankytojų ką nors daryti, jie nieko nedarys. Ar naudotojai aiškiai supranta įmonės tikslą ir ar visa svetainė nukreipta į šį tikslą?

  • Optimizuota paieškos sistemoms ir socialinei žiniasklaidai

Svetainei reikia srauto. Kad žmonės rastų svetainę, ji turi būti optimizuota paieškos sistemoms ir patekti į paiešką. Norėdami tai padaryti, turite nustatyti raktinius žodžius, kurių naudotojai gali ieškoti, kad jus pasiektų. Šiuos raktažodžius reikėtų naudoti tinklalapių pavadinimuose, metažymose, paveikslėlių subžymose, o jei yra didesnė konkurencija – kurti tinklaraščio straipsnius, skirtus šiems raktažodžiams.

Jei savo svetainę sukursite pas patikimą paslaugų teikėją, pvz., „vDisain”, jis atsižvelgs į visus pirmiau išvardytus dalykus ir į juos atsižvelgs nuo pat pradžių.

Dažniausios klaidos kuriant svetainę

  • Per daug interaktyvumo. Dabar svarbiausia atkreipti dėmesį į svarbiausią dalyką. Jei 90 % lankytojų į jūsų svetainę ateina su tuo pačiu klausimu, verta jį pabrėžti pirmajame puslapyje. Lankytojai, kurie per kelias sekundes po apsilankymo nesupras, apie ką yra jūsų svetainė, ją paliks. Nors tai svarbu prisiminti, vis dar yra daug svetainių, kuriose pateikiama per daug informacijos, nes bijoma ką nors praleisti. Paveiksliukais, tekstu ir kitais failais perkrautos svetainės yra lėtos ir klaidina lankytojus.
  • Per mažai interaktyvumo. Svetainės, kuriose beveik nieko nėra, yra kitas blogas kraštutinumas. Minimalizmas dizaine yra didžiulė tendencija, ir ji veikia, jei tai daroma protingai. Tačiau daugelis smulkiojo verslo svetainių yra pernelyg paslaptingos ir palieka per daug vietos vaizduotei. Lankytojai nori žinoti, kas esate ir kuo jūsų verslas jiems gali būti naudingas.
  • Per daug painu. Kažkur per vidurį tarp per didelio ir per mažo kiekio yra paplitusi „perkrauta svetainė”. Perkrautame pagrindiniame puslapyje yra įvairių šriftų, paveikslėlių, spalvų ir dizaino šablonų, kurie tarpusavyje nesusiję. Taip gali nutikti, jei neturite apibrėžtos savo prekės ženklo tapatybės idėjos. Į šiuos spąstus galite lengvai pakliūti, jei jums patinka per daug dizainų ir norite juos visus naudoti. Taip gali nutikti ir tada, jei vienu metu bandysite per daug idėjų ir į svetainę žiūrėsite dalimis, o ne kaip į visumą. Kurdami svetainę turėtumėte pasirinkti vieną dizaino šabloną, vieną logotipą, vieną šriftą, vienodus spalvų variantus ir išlaikyti visos svetainės vientisumą.
  • Neaiškus skambutis ( kvietimas veikti ). Įsitikinkite, kad CTA yra trumpas ir tiksliai nurodo klientams, ką daryti.
  • Prastas turinys ir „tuščios vietos” naudojimas. Turinys yra svarbi jūsų svetainės dalis. Turinys yra tai, kas skaitytojams pasakoja apie jūsų verslą, jūsų siūlomus produktus ar paslaugas ir kas išskiria žiniatinklio lankytojus – jis suteikia jiems priežastį apsilankyti jūsų svetainėje. Atkreipkite dėmesį į tai, kaip puslapyje išdėstytas turinys.

Išmintingai išnaudokite tuščią vietą, kad didelis teksto blokas nebūtų toks bauginantis. Daugelis žmonių daro klaidą, jei į svetainę įtraukia per daug teksto. Kad tekstas būtų lengviau skaitomas, jį reikėtų suskirstyti į skyrius ir naudoti iliustracijas.

  • Bjaurios arba nereikšmingos nuotraukos. Nuotraukos ir grafika taip pat yra neatsiejama žiniatinklio svetainės dizaino dalis. Vaizdai gali greitai perteikti sudėtingas idėjas, o naudotojui nereikia gilintis į tekstą. Tačiau daugelis įmonių naudoja nereikšmingus arba prastos kokybės vaizdus. Nepakankamai didelės skiriamosios gebos vaizdai pakenks svetainės reitingui. Nesvarbūs paveikslėliai klaidina lankytojus, o sutrikęs lankytojas nedarys to, ko norite. Taip pat linkstama naudoti šypseną keliančius paveikslėlius iš paveikslėlių banko, kurie atrodo netikri ir nieko neprideda svetainei.
  • Tikslinės grupės apėjimas. Svarbu pažinti savo tikslinę auditoriją, ir dauguma verslininkų tai žino. Tačiau, pasinėrus į svetainės kūrimą, galima pamiršti pirminę tikslinę auditoriją ir svetainę sukurti abstrakčiam personažui arba galvojant apie save. Reikėtų nuolat priminti ir klausti, ar ši informacija ir šis mygtukas yra reikalingi ir suprantami tikslinei auditorijai. Kadangi kuriant svetainę paprastai dalyvauja keli žmonės, verta skirti laiko kliento asmenybei sukurti. Tokiu būdu viskas yra tinkamame puslapyje ir yra vienas standartinis dokumentas, į kurį galima grįžti, kai jo prireikia. Labai dažnai toks asmeninis dokumentas gali padėti išvengti daugybės problemų, kurios būtų iškilusios įmonės vadovui. Gerai parengta persona gali atsakyti į daugelį klausimų apie svetainės turinį.

Kaip atrodo svetainės kūrimas?

Paprastai klientas pateikia agentūrai informaciją, o agentūra sprendžia, kaip geriausiai patenkinti kliento poreikius, kad svetainė veiktų ir atitiktų jos tikslus.

Klausimai, kuriuos „vDisain” užduoda savo klientams:

  • Koks yra pagrindinis svetainės tikslas?
  • Kas yra tikslinės grupės?
  • Iš kur atvyko jūsų esami klientai? Kokius rinkodaros kanalus naudojote?
  • Kokios paslaugos turėtų būti rodomos svetainėje ir koks turinys turėtų būti įtrauktas? Ar turinį rašys klientas, ar profesionalus tekstų autorius?
  • Kokias nuotraukas klientas jau turi ir ar reikėtų ką nors pridėti?
  • Kas yra konkurentai ir kurie jų puslapiai yra patrauklūs? Koks yra jūsų konkurencinis pranašumas?
  • Kurios iš „vDisain” svetainių jums patinka arba kurie puslapiai apskritai patraukė jūsų dėmesį?
  • Kiek turinio puslapių reikia sukurti?
  • Kokiomis kalbomis turi būti svetainė?
  • Ar yra kokių nors konkrečių pageidavimų dėl funkcijų?
  • Ar sukursime puslapį pagal šabloną, ar leisime apdovanojimus pelniusiam dizaineriui sukurti dizainą?
  • Kaip senasis logotipas ir spalvos derėtų su naujuoju dizainu? O gal reikia sukurti naują vizualinį identitetą?
  • Koks yra biudžetas?

Sudaręs žemėlapį, dizaineris sukuria statinį svetainės dizainą. Klientui patvirtinus, pradedamas svetainės kūrimas.

Atlikti darbai:Pjovimas Dirbta: Sukūrėme naują ir stilingą „Firefly” nusileidimo taką. Kai pirmą kartą susitikome su „Tulive” pardavimų vadybininku, paaiškėjo, kad didžiąją dalį jų apyvartos sudaro vestuvių ir renginių organizavimas. Senojoje svetainėje nebuvo galima suprasti, kad joje galima organizuoti vestuves. Naujoji svetainė sukurta atsižvelgiant į „Tulivee” verslo aspektus.

Svetainės naudotojo asmenybės kūrimas

Vartotojo asmenybės yra geras svetainės dizaino ir rinkodaros įrankis. Jame nustatomi pagrindai ir formuluojama tikslinė auditorija, į kurią reikia kreiptis. Dėl geros naudotojo asmenybės naudotojų diskusijos tampa profesionalesnės, o daugelis diskusijų apskritai nevyksta.

Klausimai, padedantys sukurti personą

Demografija:
Klientų demografiniai duomenys nesuteikia visos informacijos, tačiau jie yra svarbus atspirties taškas, leidžiantis susidaryti vaizdą apie tikslinę auditoriją.

  • Kokia jo lytis?
  • Kas yra amžius?
  • Kokia yra santykių būklė?
  • Ar jis turi vaikų?
  • Kokios yra apytikslės namų ūkio pajamos?
  • Kur jis gyvena?
  • Ar jis yra būsto savininkas, ar nuomininkas?

Karjera:
Rinkodara: parduodant produktus ar paslaugas kitoms įmonėms, svarbu išmanyti pramonės šakas, kuriose dirbate, ir klientų, su kuriais bendraujate, tipus.

Ar pardavimo procesas prasideda nuo tiesioginio darbuotojo, ar nuo įmonės savininko? Į kokius veiksnius klientai atsižvelgia pirkdami tam tikrus pirkinius?

  • Kokiame sektoriuje jis dirba?
  • Kokio pobūdžio darbą dirbate?
  • Koks jo išsilavinimo lygis?

Darbo diena:
Sužinoti, kaip klientai leidžia savo dienas, padės jums suprasti, kas juos vargina, kaip jie mieliau leidžia laisvalaikį ir kokius kitus sprendimus jie priima kasdien.

  • Kaip atrodo įprasta diena?
  • Kiek laiko jis praleidžia darbe ir namuose?
  • Kaip jis leidžia laisvalaikį?
  • Kas yra svarbūs žmonės ir įtakingi asmenys jo gyvenime?
  • Kokiomis transporto priemonėmis jis naudojasi ir kokias turi? Jei jis turi automobilį, kokios markės ir kokio dydžio?
  • Ką jis žiūri per televiziją ir ko klausosi per radiją?

Vartotojų įpročiai:
Kad galėtume iš anksto numatyti vartotojų elgseną, turime žinoti, kaip jie priima sprendimus pirkti. Taip pat nustatoma, kokiais rinkodaros kanalais juos pasiekti.

  • Kur ji renka informaciją apie produktus ir paslaugas?
  • Kur jis mieliau apsipirkinėja? Fizinėje parduotuvėje? E. taškai? Prekybos centre?
  • Kaip jis paprastai kreipiasi pagalbos, jei užstringa su produktu? Skambinti ar rašyti? Ar ieškote savęs?
  • Kiek jam svarbu sudaryti geriausią sandorį?
  • Kokius mobiliuosius įrenginius jis turi?
  • Kokius prabangius ir neracionalius pirkinius jis įsigyja?

Pagal poreikius:
Svarbu suprasti, kas trikdo tikslinę auditoriją, kad galėtumėte pagerinti jos gyvenimą. Jei suprasite klientų skausmingus aspektus, galėsite numatyti jų poreikius dar prieš jiems atsirandant.

Pagrindinių skaudžių vietų paminėjimas rinkodaros pranešimuose turi patikimą poveikį ir skatina vartotojus imtis veiksmų.

  • Kokia yra nemaloniausia jo dienos dalis?
  • Kokia reguliari veikla jį erzina?
  • Kas mažiausiai patinka jo darbe?
  • Kokios yra trys svarbiausios veiklos rūšys iš jo sąrašo?

konkrečiai jūsų sričiai:
Ankstesni klausimai padėjo suprasti tikslinę auditoriją, o su konkrečia sritimi susiję klausimai yra aktualiausi ir suteikia daugiausia informacijos kuriant turinį.

  • Kokie yra pagrindiniai jūsų srities iššūkiai?
  • Kokių pagrindinių vertybių jūsų srityje ieško tikslinė auditorija?
  • Kokie yra pagrindiniai prieštaravimai dėl jūsų produktų ir (arba) paslaugų?
  • Kokie mitai sklando tikslinės auditorijos sąmonėje?
  • Kokie yra dažniausi tikslinės auditorijos klausimai apie jūsų produktus?

Svetainės kūrimas „WordPress” platformoje

Plačiausiai pasaulyje naudojama interneto svetainių kūrimo platforma yra „WordPress”. Tai vienas greičiausių ir pigiausių sprendimų. Galima rinktis iš tūkstančių galimų temų ir apskritai galima rasti šabloną, tinkantį bet kuriai svetainei. „WordPress” taip pat turi patogią sąsają, su kuria įmonės darbuotojams lengva toliau redaguoti svetainę, nereikia rašyti kodo, kad būtų galima skelbti naujus paveikslėlius, vaizdo įrašus, straipsnius ar pakeisti kelis žodžius svetainėje.

Pažvelkite į „vDesign for WordPress” sukurtas svetaines.

Kokie yra „WordPress” privalumai kuriant svetainę?

  • „WordPress” turi daugybę dizaino šablonų, kuriuos galima naudoti, todėl svetainę galima greitai sukurti nepradedant nuo nulio.
  • „WordPress” puslapiai yra visiškai pritaikomi, todėl galite viską keisti ir kurti.
  • „WordPress” palaiko daugumą failų formatų.
  • „WordPress” turi didelę palaikymo komandą ir didelę milijonų naudotojų bendruomenę visame pasaulyje. Todėl daugeliui rūpimų klausimų yra naudingas tinklaraščio straipsnis arba vaizdo įrašas „YouTube”.
  • „WordPress” sukurtos svetainės yra draugiškos paieškos sistemoms, jomis „Google” pasitiki, todėl paprastai jas priskiria aukštesnėms pozicijoms nei kitoms platformoms sukurtas svetaines.
  • „WordPress” svetainės atitinka saugumo reikalavimus. „WordPress” yra plačiausiai naudojama platforma, todėl jai labai svarbu, kad svetainės būtų saugios. Kitaip tokie dideli vardai kaip TED, „TechCrunch”, UPS ir CNN nebūtų naudoję „WordPress”.

Atlikti darbai : didžiausias Raasiku darbdavys Mistra-Autex Didžiausiai Mistra-Aute įmonei – didžiausiam Mistra-Aute darbdaviui – sukūrėme naują interneto svetainę, kuriai taip pat sukūrėme tinkamą vaizdo įrašą, pristatantį gamyklą ir gamybos procesą. „Mistra” gamina kilimus didžiausiems pasaulio automobilių gamintojams, pavyzdžiui, BMW, „Mercedes Benz”, „Volkswagen”, „Jaguar”, „Volvo”, „Škoda” ir kt.

Kokia yra svetainės kaina?

Didžiąją kainos dalį lemia kliento pateiktas biudžetas, pagal kurį „vDisain” dirba.

Gamybos sąnaudoms didžiausią įtaką daro šie veiksniai:

  • Kiek yra puslapių pakatalogių?
  • Kokiomis kalbomis turėtų būti svetainė?
  • Dizaino lygis. Ar užtenka paprasto projekto, ar reikėtų parengti aukšto lygio projektą?
  • Teksto lygis. Ar svetainės tekstą pateikia klientas, ar jį turi sukurti tekstų autorius?
  • Ar svetainėje turėtų būti elektroninės parduotuvės funkcija? Ar svetainėje reikia, kad būtų galima įtraukti produktus į pirkinių krepšelį ir už juos sumokėti svetainėje?

vDizainas ir svetainių kūrimas

„vDesign” kuriame maksimaliai sėkmingas svetaines. Sukūrėme šimtus svetainių ir puikiai žinome, kaip sukurti svetainę, kuri gerai veiktų, būtų tinkama paieškai ir kartu gerai atrodytų.

Žr. „vDisain” sukurtas svetaines čia.

Susisiekite su mumis ir mes kartu aptarsime, kuo galime būti naudingi jūsų verslui.