Skaitmeninės rinkodaros srityje nukreipimo puslapis – tai atskira svetainė, paprastai sukurta vienam tikslui arba kampanijai. Tikslinis puslapis – tai vieta, į kurią patenka lankytojas, spustelėjęs nuorodą el. laiške arba skaitmeninėje reklamoje.
Skirtingai nuo tradicinių svetainių, kurios dažnai turi daug tikslų ir yra tarsi lentynos, kuriose žmonės gali ieškoti jiems reikalingos informacijos, ir kurios skirtos visiems žmonėms (nesvarbu, kokiame pardavimo ciklo etape jie yra), nukreipiamasis puslapis kuriamas siekiant vieno tikslo ir konkretaus dėmesio.
Vienas iš tikslų – naudoti stebuklingą žodį, todėl nukreipimo puslapis yra labai galingas skaitmeninės rinkodaros kampanijų įrankis, padedantis padidinti konversiją ir nuoseklumą visoje skaitmeninės rinkodaros kampanijoje.
Sukūrėme naują ir stilingą „Firewater” nukreipimo puslapį. Kai pirmą kartą susitikome su „Tulive” pardavimų vadybininku, paaiškėjo, kad didžiąją dalį jų apyvartos sudaro vestuvių ir renginių organizavimas. Senojoje svetainėje nebuvo galima suprasti, kad joje galima organizuoti vestuves. Naujoji svetainė sukurta atsižvelgiant į „Tulivee” verslo aspektus.
Apribota navigacija – kai nukreipimo puslapyje yra mažiau dalykų, žmonės nenuklysta ir nepasiklysta pardavimo procese, bet gali lengviau sekti jo eigą. Geras nukreipiamasis puslapis vizualiai ir žinutėmis atitinka reklamą, kuri jus į jį nukreipė, kad žmonės žinotų, ko tikėtis, ir ateitų turėdami konkretų tikslą. Todėl yra didesnė tikimybė, kad šis tikslas bus pasiektas.
Skelbimai veikia geriau – su vienu skelbimu susietame nukreipimo puslapyje paprastai atliekama daugiau kokybiškų paspaudimų, nes „Google” algoritmas mato, kad puslapis, į kurį nukreipia skelbimas, yra susijęs su skelbimu.
Daugiau organinių paspaudimų – nukreipimo puslapis gali būti susietas su konkrečiu, labai ieškomu raktažodžiu. Pavyzdžiui, „Kelionės į Romą”. „Google” rodys jį ryškiau paieškose, nes puslapis atitinka raktažodį, ir žmonės gaus tai, ko ieškojo. Tą patį galima padaryti ir su dažniausiai ieškomais produktais arba su žmonėmis, ieškančiais konkrečios kainos.
Pasiekite skirtingų tipų klientus – kadangi nukreipimo puslapis, priešingai nei pagrindinis puslapis, nėra universalus sprendimas, jis gali būti pritaikytas pritraukti tam tikrų tipų klientus. pvz., jaunimas arba siauresne prasme vartotojai, kuriuos domina tik konkretus sprendimas.
Lengviau testuoti ir optimizuoti – Kadangi nukreipimo puslapis turi tik vieną tikslą, jį daug lengviau testuoti A/B metodu. Išbandykite skirtingas versijas su skirtingais pranešimais ir dizainu ir sužinokite, kuri iš jų veikia geriausiai. Be to, kurti skirtingus nukreipimo puslapius yra lengviau ir greičiau nei kurti skirtingas svetaines.
„vDisain” yra žiniatinklio agentūra ir mes esame stiprūs žiniatinklio kūrimo, SEO, „Google Ads” srityse. įskaitant tūpimo takų projektavimą. Iš patirties sužinojome, kas veikia geriausiai, todėl mūsų darbas duoda rezultatų.
Peržiūrėkite mūsų atliktus darbus kitiems klientams čia .
Atlikti darbai:Ait-Nord
„vDisain” klientas „Ait-Nord” pastebėjo, kad žmonės ieško konkrečių produktų ir kad verta kurti specialiai šiems produktams skirtus nukreipimo puslapius. Jie sistemingai atlieka šių puslapių SEO ir nukreipia į juos srautą naudodami „Google” skelbimus. Tiksliniai puslapiai turi vieną tikslą – pritraukti užklausas.
Ar idėja pradėjo veikti? Praneškite apie save! Kartu pažiūrėkime, kaip galime padidinti jūsų matomumą internete ir pritraukti tiek daug klientų, kad negalėsite sulaukti, kada galėsite juos aptarnauti.