Turinio rinkodara

Kas yra turinio rinkodara ir kam ji skirta? „vDisain” rinkodaros komanda atsako

Turinio rinkodara – tai rinkodara kuriant turinį. Tai nepakeičiama dalis siekiant užtikrinti, kad būtumėte išskirtiniai paieškos sistemose. Be to, galima sakyti, kad tai viena iš vartotojui palankiausių rinkodaros rūšių, pagrįsta „traukos” principu. k traukti), o ne stumti (angl. k stumti).

Vykdant rinkodaros veiklą verta atsižvelgti į sektoriaus žinomumą – kiek vartotojai žino apie jūsų sektorių. Jei kuriate kažką naujo, apie ką vartotojai dar nėra girdėję (pvz., programėlę, kuri leidžia išsinuomoti nemokamą stovėjimo vietą), jie negalės jos rasti „Google”, todėl turėtumėte didinti žinomumą pasitelkdami socialinę žiniasklaidą, reklamą, viešuosius ryšius, virusines kampanijas.

Jei apie tam tikrą sritį (pvz., išmaniuosius telefonus, nuomojamus butus, keliones) yra didelis susidomėjimas ir žmonės patys aktyviai ieško informacijos apie ją, verta atkreipti dėmesį į SEO ( optimizavimą paieškos sistemoms). Sėkmingo SEO pagrindas yra turinio kūrimas.

Taigi, turinio rinkodara skirta įmonėms, apie kurias žmonės kažko ieško. Tai nebūtinai turi būti tiesiogiai. Galbūt jie negali ieškoti konkrečiai jūsų siūlomos paslaugos ar produkto, tačiau vis tiek gali ieškoti savo problemos sprendimo. Tai tinkamas momentas kreiptis į juos ir pasiūlyti sprendimą.

Ką veikia turinio rinkodaros specialistas?

Turinio rinkodaros specialistas yra turinio rinkodaros ekspertas. Jis nuolat seka naujausias tendencijas, stebi, kas vyksta pramonėje, gerai supranta, kaip veikia paieškos sistemų algoritmai ir kaip kurti turinį, kuris didina svetainės autoritetą ir suteikia jai daugiau svarbos.

Turinio rinkodaros specialistas žino, kaip kurti turinį, kuris padės pritraukti lankytojus į jūsų svetainę. Turinio rinkodaros specialistai dirba ir laisvai samdomais specialistais, ir agentūrose. Nors dirbant laisvai samdomu darbuotoju galima sutaupyti pinigų, yra keletas priežasčių, kodėl kartais verta rinktis agentūrą.

Atvejo analizė : „Multilift Kallur

Atlikome „Multilift Kallur ” SEO analizę ir radome 14 raktažodžių. Tada parengėme turinio rinkodaros planą ir pradėjome kurti atitinkamą puslapio turinį, nustatėme tinkamą svetainės žymėjimą ir pridėjome išorinių nuorodų į domeną, kad suteiktume jam autoritetą. Rezultatas: septyni iš 14 raktažodžių pateko į pirmąjį „Google” dešimtuką, o tai yra didelė pažanga per tokį trumpą laiką.

3 priežastys, kodėl turinio rinkodarai reikia pasitelkti agentūrą:

  • Strateginė metodika. Agentūra jau anksčiau vykdė turinio rinkodarą ir, įgijusi patirties, išvystė įgūdžius ir metodikas, kaip pasiekti greičiausių rezultatų.
  • Didesnis efektyvumas. Agentūroje dirba visų turinio rinkodaros grandžių specialistai (žiniatinklio kūrėjai, tekstų autoriai), projektų vadovai ir per tą patį laiką padaroma daugiau.
  • Patirtis. Turinio rinkodaros srityje daug sėkmės lemia patirtis. Įgiję patirties, galėsite geriau pasirinkti raktinius žodžius ir parašyti geriausiai veikiančius tekstus.

Bendradarbiavimas su „vDesign

„vDisain” yra agentūra, kurios specializacija – žiniatinklis, todėl žinome, kaip vykdyti turinio rinkodarą taip, kad ji atitiktų svetainės struktūrą. Dirbome su šimtais klientų iš visų sektorių ir sužinojome, kaip efektyviausiai vykdyti turinio rinkodarą.

Peržiūrėkite mūsų darbą čia.

Kilo mintis, gal galime padėti? Praneškite mums, patarsime ir pamatysime, kaip galime padidinti jūsų pardavimus pasitelkdami turinio rinkodarą.