Vaizdo įrašo kūrimas

Kiekvienas verslo rinkodaros vadovas žino, kad norint, jog reklama būtų pastebėta, nebeužtenka tik skelbti pranešimus socialinėje žiniasklaidoje – reikia sukurti savo vaizdo įrašą. Socialinės žiniasklaidos platformos „Facebook” ir „Instagram” atvirai pareiškė, kad pirmenybę teikia judančiam turiniui, o ne nuotraukoms ant privačių sienų. Kadangi įmonės pranešimų jau yra nedaug, rinkodaros vaizdo įrašo sukūrimas yra beveik vienintelis būdas, kad jūsų informacija būtų pastebėta. Yra įvairių būdų reklamuoti save naudojant vaizdo įrašus. Šiame straipsnyje pateikiame pagrindinius dalykus, kuriuos turėtumėte apie juos žinoti. Jau daugelį metų „Vdisain” padeda įmonėms kurti vaizdo įrašus tiek privatiems, tiek verslo klientams. Mūsų specializacija – rinkodaros, reklaminiai ir įdarbinimo vaizdo įrašai, tačiau mes nevengiame iššūkių. Susisiekite su mumis ir papasakokite apie savo idėją, kartu rasime sprendimą!

Sėkmingo vaizdo įrašų kūrimo raktas yra tikslas

Sėkmingam ir kokybiškam vaizdo įrašui sukurti reikia kelių komponentų. Tačiau svarbiausia yra tikslas. Visa kita bus įdiegta atitinkamai. Ar vaizdo įrašu siekiama pristatyti savo komandą arba įmonės tikslus? Arba paleidžiate naują produktą ar paslaugą? Įdarbinti naujų darbuotojų ar pritraukti investuotojų? Priklausomai nuo tikslo, apie tą pačią įmonę ar produktą kuriami visiškai skirtingi vaizdo įrašai. Nustačius tikslą, įmonės rinkodaros specialistas taip pat turėtų sugebėti pristatyti tikslinę auditoriją. Kokio amžiaus yra (būsimi) klientai, ar jie yra moterys, ar vyrai? Kuriems socialinės žiniasklaidos kanalams jie teikia pirmenybę? Kuo tikslesnė tikslinė auditorija, tuo lengviau sukurti vaizdo įrašą, kuris jai bus iš tikrųjų svarbus.

Vaizdo įrašo kūrimas yra kelių etapų procesas

Kai visi pageidavimai ir tikslai yra žinomi, galime pradėti derinti detales. Pavyzdžiui, kokios yra būtinos vietos ir ar jas reikia paruošti? Sudarysime tvarkaraštį ir susitarsime dėl termino. Filmavimui reikia profesionalios komandos ir aukščiausios klasės technikos, kuria mes, „Vdisain”, galime pasigirti. Kai visi kadrai jau sudėti į skardinę, atliekamas tolesnis apdorojimas. Tuomet esame pasiruošę pristatyti jūsų naują vaizdo įrašą. Kad ir kur jis būtų naudojamas, galite būti tikri, kad aukštos kokybės vaizdo įrašas perteiks jūsų mintis, emocijas ir norimą informaciją.

„Mistra-Autex”, didžiausiam Raasiku darbdaviui, sukūrėme naują interneto svetainę, kuriai taip pat sukūrėme tinkamą vaizdo įrašą, pristatantį gamyklą ir gamybos procesą. „Mistra” gamina kilimus didžiausiems pasaulio automobilių gamintojams, pavyzdžiui, BMW, „Mercedes Benz”, „Volkswagen”, „Jaguar”, „Volvo”, „Škoda” ir kt.

Kokie klaidingi įsitikinimai sklando apie vaizdo įrašų kūrimą?

Dažniausia vaizdo įrašo užsakymo klaida – nepakankamai įvertinti proceso trukmę. Turite daug dirbti, kad užtikrintumėte, jog turėsite ilgalaikį, aukštos kokybės darbą, kuriuo reklamuosite save arba savo produktą ar paslaugą. Pats filmavimas užima nedaug laiko (nors blogas oras gali labai trukdyti filmuoti lauke). Planuoti užtrunka daug ilgiau. Šios dalies negalima ir nederėtų skubinti, nes prastas planavimas neabejotinai atsilieps vėlesniam vaizdo įrašo kūrimo procesui. Taip pat reikia atsižvelgti į laiką, reikalingą tolesniam apdorojimui. Viskas tam, kad rezultatas būtų aukščiausios kokybės ir atitiktų visus jūsų reikalavimus. Taigi, patariame visiems klientams, norintiems užsakyti (reklaminį) vaizdo įrašą. Planuokite iš anksto, neskubėkite ir tada susisiekite su mumis. Sukursime jums puikų vaizdo įrašą, kuris bus pakankamai geras, kad jį būtų galima reklamuoti daugelį metų.